You are not logged in.

1

Monday, May 16th 2011, 10:29am

clanstrijden

Beste
Aangezien de rustige tijd hier op HW,heb ik een suggestie voor jullie,
De meeste clans zijn hier niet meer actief,daarom dacht ik eraan of het eventueel niet mogelijk zou zijn dat er kunnen clanstrijden verklaart worden door de werelden heen.
Zou voor ieder direct veel meer keuze zijn en dat zou het spel wat lastiger maken ook
Hoe dat zou moeten gebeuren daar heb ik geen idee van,maar denk wel dat dat in het internettijdperk moet te realiseren zijn
Hopen op een positief antwoord,groet ik u

Backstabber :thumbsup:

hestia

Beginner

Occupation: studente :verpleegkunduge

• Send private message

2

Monday, May 16th 2011, 4:34pm

:rolleyes:
eerlijk gezegd dat zegt me ook wel wat hoor
natuurlijk meer keuze in strijden en ook grotere uitdagingen omdat je de andere niet kent hun sterkte enzoverder
en denk dat het meer intersanter gaat worden voor de meeste spelers
hoe het nu loopt is het maar saai altijd zelfde clans uitdagen en dagen soms niets van strijden waardoor de meeste al niet veel zin hebben
om verder te spelen
ja ik zie daar wel wat in
en hopelijk kan dat gerealiseerd worden in het spel
:thumbsup:
jij zit wel met goede ideeen backie :whistling:

3

Monday, May 16th 2011, 8:05pm

tof idee :) :thumbsup:

mod520

Moderator - NL

Occupation: World: Nederlands/Dutch

• Send private message

4

Tuesday, May 17th 2011, 9:59am

Het idee is goed te doen.

Ik zou er zeker voorstander van zijn. Het lijkt mij leuk als er weer een nieuwe uitdaging in het spel komt. Ik zou zeggen zeker doen :thumbup:

5

Tuesday, May 17th 2011, 10:55am

Het zou het spel in het algemeen inderdaad wat meer 'dimensie' geven. En het is weer eens wat nieuws :)

6

Wednesday, May 18th 2011, 5:28pm

Beste
De meeste clans zijn hier niet meer actief,daarom dacht ik eraan of het eventueel niet mogelijk zou zijn dat er kunnen clanstrijden verklaart worden door de werelden heen.
Zou voor ieder direct veel meer keuze zijn en dat zou het spel wat lastiger maken ook
Hoe dat zou moeten gebeuren daar heb ik geen idee van,maar denk wel dat dat in het internettijdperk moet te realiseren zijn

Beste

TOP IDEE !!!
maar dan zal er wel op volgende zaken moeten gelet worden

- niet alle werelden kunnen het tegen elkaar opnemen
- niet alle landen mogen zich voor de zelfde strijden inschrijven, hiermee bedoel ik , als we BV een clan van W2 fr aanvallen , de duitsers zich niet kunnen inschrijven
-dat huurlingen in deze strijden verboden zijn

maar verder een heel goed id :thumbsup:

7

Thursday, May 19th 2011, 4:06pm

goed idee het is nu erg saai als je telkens tegen dezelfde moet :thumbsup: