You are not logged in.

1

Wednesday, August 10th 2011, 6:10pm

inloggen op android telefoon

de laatste dagen geraak ik niet meer voorbij het inlog scherm op mijn telefoon ( via verschillende browsers) ik heb mijn cookies al verwijderd , cache opgeruimd en de geschiedenis verwijderd.
het was heel makkelijk om tijdens de dag eens in te loggen om bv uitbetaling werk of mee te doen met een strijd.
misschien een tip voor de support om nog eens een update te doen voor android
thx Venom

mod520

Moderator - NL

Occupation: World: Nederlands/Dutch

• Send private message

2

Monday, November 14th 2011, 1:54pm

Beste Venom,

Sorry voor de late reactie. Holy-war is gebaseerd op alle internet explorers. De coockies en cache bestanden worden hierdoor aangemaakt en juist opgeslagen. Meerdere gebruikers zijn vaak online via een mobiel of tablet. De een heeft hier vaak geen problemen mee de ander wel.

Helaas is dit door ons niet helemaal op te lossen. Het enige wat we misschien in de toekomst kunnen doen is een leuke Holy-war app maken. Ik zal het als suggestie bij ons team neerleggen.

Ik hoop je van voldoende informatie te hebben voorzien.

sn00pd0g

Trainee

• Send private message

3

Tuesday, November 15th 2011, 8:34am

Een app voor holy war zou inderdaad wel leuk zijn.
Zelf log ik ook regelmatig in via android tablet en houwel het werkt, is het via die browsers toch niet allemaal gemakkelijk. Een echte app zou hier mijns inziens kunnen helpen.
En ik denk dat de markt van android toestellen ondertussen toch wel groot genoeg is om representatief te zijn.